Torsdag 21 juni



I dag har vi varit ute och handlat lite! Äntligen så har jag varit och inhandlat ett par nya skor!Fastnade för dessa! Super sköna och så är dom ju snygga också! Först tänkte jag snåla och ta ett par billigare men jag promenerar ju en hel del så då är det viktigt att dom är rejäla :) Däremot hittade jag ett par träningsskor på rean som jag tänkte ha när jag kör styrkepassen på gymmet ;) Nu känns det som att jag har latat till lite och det går inte för sig! Så bästa Johanna ringde i dag så vi har planerat in fysion 2 dagar till nästa vecka :D Härligt med vänner som hänger med :) Det är mycket roligare att träna tillsammans med någon! Hon lär nog få skratta när jag ska göra mina sit-ups på pilatesbollen! När jag skulle göra övningen på bollen där jag tränar svanken så såg jag framför mig hur bollen rullade i väg och jag for i golvet & slog ut nån framtand! Såna där tankar ;) kan hux flux poppa upp och då kan man ju inte annat än skratta men hur ser det ut då? Skratta ensam i ett hörn medans man försöker hålla styr på bollen?! Tisdag har jag en ny tid hos Ann-Sofie att väga mig! Jag har lovat henne att inte "tjuvväga" mig innan! :)



Våra små brudar älskar ju duplolego :) Helst Judith - hon kan greja på i timmar att bygga olika byggnationer! Vi hade sparat 2 hinkar med duplolego efter Jennifer & Julius så det har kommit väl till pass! Nu fanns det prinsesslego till bra pris så dom fick ett paket :) Eller det blev 2 paket :



Vad passar bättre till våra prinsessor än lite duplolego med Askungen & Snövit? ! Dom har suttit och byggt i1,5 timmar efter middagen! Hästen med medföljande vagn var en favorit hos båda! Även att öppna fönstret var jätte roligt! Vi var tvungen att skratta lite åt Judith - hon var och klättrade på soffan och bordet i köket så vi lyftade ner henne & talade om att hon skulle sitta ner så hon inte ramlar! Man ser mycket tydligt på henne när hon blir sur :) hon blängde på mig och sen säger ungen: BITT KOMMER! Bitt är hennes dagisfröken :) Joline sitter brevid och nickar instämmande och säger Bitt kommer. Så då får väl mamma akta sig då :) Nu har vi en vecka kvar att kämpa på innan vi blir långlediga! I natt har lilla Joline hostat tills hon har spytt ner sin säng och mitt i natten bryr vi oss inte om sängar så det blev en snabb dusch för lillingen och sen fick hon sova med sin mamma :) Kan upplysa er om att vi klev upp 7.50 och då har vi verkligen haft sovmorgon!Härligt var det i alla fall! I kväll har de små somnat just efter kl 20 och vi får hoppas att det är mindre hosta för Joline så lillan får sova ordentligt! Nu ska jag läsa lite bloggar innan det är kvällsrundan med mina lurviga barn! Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Härligt med nya skor!

Det lönar sig verkligen att betala lite mer och få bra skor, annars så tar fötterna stryk och då kan det bli allvarliga konsekvenser såsom hälsporre odyl...

Lego kan verkligen roa i timmar! Hejja till den som kom på det :)

2012-06-23 @ 20:18:25
URL: http://minusfyrtioett.blogspot.se
Postat av: Ingela

Skulle oxå behöva gå på gymmet, det får bli när man börjar jobba, har inga pengar till det när man är föräldraledig. Ja visst är det roligare att träna med någon.

2012-06-23 @ 21:00:38
Postat av: Annika Elgale

Åh, vilka snygga skor! Vad är det för märke? Jag har blivit träningssko-nörd sen jag köpte mina nya. Vill starta en samling. s

2012-06-23 @ 22:30:53
URL: http://annikasviktresa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0