Torsdagen är här!


Jaha så var det torsdag :) mina brudar sover efter lunchen så jag ska bara uppdatera som snabbast medans jag dricker upp kaffet. Jag vet inte vem som har skött städningen här på sistone ;) men nu är det dags att köra en storstädning i hela lägenheten.Det lär väl inte synas mer än en liten stund att det är gjort men man vet ju att så är läget :) Det är skönt att passa på att göra sånt medans brudarna sover! Man lär sig att vara effektiv med små barn! Jag har tvättat som en galning hela morgonen och det tänkte jag fortsätta med ! Det är i alla fall skönt att veta att jag är ledig till den 27 augusti :) Tänkte börja ledigheten med att städa upp, i morgon tänkte jag gå lös på vårat sovrum för där inne ser det ut som att någon har kastat in en handgranat och sedan stängt dörren :) . Jag & Jennifer var först och tränade lite intervall , lite i mitt fall , och sen tog vi en rejäl prommis med hundarna. Dom sov gott sen! Det gjorde jag med för den delen ! I dag väntar gymmet med tjejerna :) Skönt att jag äntligen har tagit tag i det! Men hur har jag tänkt när jag släppte det så långt!? Jaja alltid lär man sig något av det! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0