God kväll!

Nu sitter jag i soffan & pustar ut ;) äntligen har de två små somnat ordentligt. I dagens tidning så stod det i mitt horoskop något om att jag skulle ha en viljekamp med någon. I dag kan jag meddela att det stämde! Det var ingen lek att få Judith & Joline att somna själv men det gick till slut! Jag blev dock förvånad över att det var Judith som somnade först - hon sover som pippi långstrump med fötterna på huvudkudden MEN det är okej! Jag lyftar till henne om en liten stund! Vi har varit ut & rantat en stund efter middagen. Vi har varit till Kullen & hälsat på lilla Casper :) Den stora tösen fick med sig en ikeakasse med kläder som Sandra rensat ur sin garderob så hon har haft mycket roligt här sen vi kom hem. Jaja nu ska vi se Gustafsson 3 tr från tidigare i kväll & sen ska vi ta kväll. Vi får se vad vi hittar på i morgon :) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0