Lite bilder från helgen...

Äntligen har jag fått kameran att ladda klart :) Här kommer några av bilderna....
Det omtalade H&M paketet :)
Älskade Joline :) i ny klänning , Judith är på väg ur bild. Det är inte lätt att få dom på samma bild ska jag säga ;) Vi ska ju & fota julkort i dag :) Bosse blir nog satt på prov men som tur är så är han nog ganska van :)
Detta ska tjejerna ha :) med ett svart bälte i midjan & gråa strumpisar. Vad spännande att få se hur det går ....
Detta var dagens erbjudande när jag ringde så ett fint ombyte för under 100 kr - helt ok. Eller hur?
Lite av det tjejerna fick. Sånt som alltid behövs fyllas på - baskläder. Måste fota deras finkläder - det var det jag höll på med när kameran inte ville vara med.
Jennifers nyinköpta skor. Av märket Duffy som det dessutom var 20 % på så vi gav ca 520 kr för dessa skor. Det kändes rätt okej för vi har tittat på massor av skor och de flesta gick på över 1000-lappen. Jag tyckte att dom här stövlarna var fina. Det var lite roligt när vi kom in på skoaffären ( har handlat där typ alltid ) så log dom igenkännande. Dom är nog van vid att jag & dottern brukar ha olika åsikter om skor. Vanja ( tror jag hon heter) gick förbi och log åt mig medans jag satt på en stol & väntade. "Jaha du tar det lugnt nu för tiden!" Jag skrattade & svarade att jag var tvungen eftersom det är dom ska ha skorna. Den äldre kvinnan hjälpte Jennifer & ganska snart kom Jennifer glad i hågen med dessa, måste ju ändå säga att min tös har bra smak. Vi har dock sagt åt henne att dom dagarna det är jätte kallt får hon ha sina kängor med tjock sockar. Men men ..... ni vet ju tjejer i tonåren - jag vet eftersom man varit där själv :) Hellre frös man om man tyckte att det var snyggare med andra skor ! Jaja dom lär sig kanske något av det! Vi gjorde ju det ( kanske!).
 
Jaha nu ska jag lägga mig på soffan en timme innan jag ska hämta hem mina små troll. Har förberett allt inför fotograferingen sedan så det är bara att slappa nu en stund och njuta av att i kväll får jag vara hemma i egen soffa och sova i egen säng! Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0