Liten tjuvtitt ....... :)

Våra tomteflickor :) Det är dock enda bilden ni får se ;) anledningen är att jag inte kan förminska formatet på dom :) dataproffset ni vet! Ska lära mig snart! Jag ska däremot gå in på en fotosida & se om jag kan göra färdigt julkorten i alla fall. Klart att det ska skickas riktiga kort! I kuvert! :) Jag saknar min mormor så otroligt mycket ! Jag gick förbi ett ställ med julkort när jag var & handlade i går. Det var ett stort fint julkort med domherrar på och då kom saknaden över mig så där akut. Min mormor skickade alltid julkort & påskkort. Tack & lov finns sånt sparat!
 
Jag har varit och jobbat kväll , som vanligt har det varit en bra kväll med en kopp kaffe & goda skratt :) Sen har jag varit in på ica och handlat lite frukt & sånt som behövdes inför i morgon. Tjejerna ska få baka på dagis i morgon! Chokladbollar ska dom minsann få göra! :) Oj oj ;) Det är så roligt för dagis fotar & dokumenterar mycket så vi får nog se hur baket har gått. Jag har fuskat och handlat hem ett färdigt pepparkakshus :) som bara ska monteras i hop med socker och sedan garneras! Det ska vi pyssla med i helgen!
 
Nu ska jag förbereda inför i morgon för jag jobbar fm innan min tre dagars ledighet! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Fin bild!!! Vad trevligt ni verkar ha på erat jobb.

Svar: Vi är ett bra gäng & har det jätte roligt! Man orkar lite extra när man vet att man har en hjälpande hand när det behövs :)! Vi kan väl höras på telefon under veckan!
Jessan

2012-11-29 @ 21:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0