Lördagen

Hej! Skulle visa lite bilder på vad vi hittade i går men när jag höll på att fota som bäst så gav kameran upp :( måste ladda upp den innan jag ens kan föra över några bilder. Men så här fina skor fick tjejerna i alla fall :) Likadana som förra året men lite större storlek! Jag hade gärna sett att de större oxå hade haft såna men men ;) mamma får inte bestämma något mer :) Jennifer har faktiskt hittat fina svarta stövlar med snörning - bild kommer :) Julius hittade kängor som var både lätta & vattentåliga. Först ville han ha typ basketskor med lurvigt foder men med den saken blev det inget! Kanske att han får till våren men då får han hitta ett par till vettigare pris! 1000 kr för ett par basketskor med pilefoder i ...... när jag dessutom vet att min son skulle kunna vara testpilot för något skoföretag :)
 
Vi skrattade i dag :) vi hade ätit lunch och brudarna hade fått mat på tröjorna. Så Judith ville ha av tröjan. Vi tog av dom tröjorna och så säger jag nåt i stil med att vad ska vi sätta på er nu då. Judith pekar på kartongen från H&M och säger " En klänning!"
Ja den fröken vet redan vad hon vill ;) Nu har dom varsin klänning på sig. Bilderna kommer som sagt sen :)
 
Vi har world cup här i helgen :) Charlotte Kalla blev väl 4 i dag & Hellner blev 3! Heja Heja Sverige! Egentligen skulle man ha varit på Dundret & hejjat på men men ..... nästa gång! Jag jobbar natt så det är ganska skönt att bara vara hemma innan man ska tillbaka på jobbet! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0