Söndag 18 november

Jaha då var lediga helgen slut! Snabbt gick det oxå! Jag som hade tänkt hinna massor! .... ;) jaja jag har ändå hunnit göra en hel del. Men nu i morse när jag vaknade så måste jag ha sovit på något konstigt sätt för jag har jätte ont i nacken och axeln. :( Hela dagen har det känts eländigt - jag brukar sällan & aldrig ha ont nånstans. Hoppas att det ger sig tills i morgon. I går fixade vi till i akvariumet :
Så nu är det rent & snyggt. Nu verkar vi ha fått bukt med dessa alger också.Skönt! Vi har beställt lite mer fiskar så dom skulle komma till nästa vecka.Likadana som de grå-orange fast även andra färger. Spännande!
Judith spanar in akvariumet :)
Joline är också intresserad ;)
Jag är så sugen att tapetsera om i vardagsrummet!! Det ser ut som att vi har haft små barn :D Samtidigt har vi bott i lgh sen -02 och inte fått något annat än toaletterna repade så jag ska höra med hyresvärden först.
Nu ser man att sanden är vit igen och inte alggrön.
Tulta struntar i akvariumet så länge hon får ligga i soffan & mysa. Lata lilla hjärtehunden :)
 
Sen har jag även hunnit med att klippa min son i dag :) kolla vilken snygging! :
Han har varit långhårig & ganska lurvig ett tag och jag har försökt få klippa honom men han har inte velat. Men då i fredags , av någon anledning , så hade han fått lera i håret och fast vi tvättade ur det så kändes håret som svinto. Nu är han nyfriserad! Så nu tycker han att det är skönt! Jaja nu ska vi kvällsfika innan de större 2 ska i säng. Judith & Joline ligger redan i sängen-tror inte riktigt att dom har hunnit somna men ganska snart skulle jag tro. Då ska jag gå in på hemsidan med almanackor och göra en åt mig :) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0