Tillbaka ;)

Okej vi var på bloggar :) Carola & Mirka känner ni nog igen :) Sen har jag lagt till Sandra , en tjej som har 2 barn och till hennes blogg hittade jag på grund av att hon har så fint namn på sin dotter -Joline! :)
Julia har också en rolig blogg! Hon har tvillingar som är 2 månader äldre än Judith & Joline, också tjejer . Det var så jag hittade hennes blogg och nu är jag & tittar till dom då & då :)
Elingabriella har en jätte fin blogg! Ni vet ..... som jag också hade kunnat ha hemma ! Jag är helt frälst i hennesmops :) Hoppas att ni hittar lite roligt i alla fall. Alla har ju olika smak :) Ja men just ja.... jag har även lagt till Lotta! Den bloggen är alltid skriven med glimten i ögat :) Hon skriver om vardagen på ett humoristiskt sätt och jag har skrattat igenkännande ganska ofta. Man vinner nog mig ganska lätt om man bloggar om barn eller hundar! :) Resten av mina länkar har ni sett tidigare :) Bra bloggar allihopa! Väldigt fina tjejer bakom dom så klart! Har ni några andra bloggtips så tar jag gärna emot! :) Tycker att det är så roligt med bloggar! Jaha nu ska jag hänga tvätten & dra snabeldraken runt här en sväng innan jag ska åka på jobbet! Ja mina lurviga barn ska få gå en prommis också.
Tjingeling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0