Tips!!

Med 4 barn ,heltidsjobb och en massa annat som snurrar i huvudet så behöver man en almanacka :) Jag har varit beroende av almanackor i flera år! Allt skrivs ner i den. Jag har den alltid med mig i väskan! Ja,jag är nog lite av ett kontrollfreak :) men vilken mamma är inte det ?! Jag var och hälsade på min kusin Anna en dag , egentligen skulle jag & stora pigan ut på stan & titta ett par skor men vi kom på att vi inte träffat Anna på ett tag.På den vägen blev det! Vi hade en jätte härlig eftermiddag så skorna får vi titta en annan dag! Anna hade en sån här almanacka och jag blev helt frälst i den! Man kan till & med fylla i födelsedagar m.m Så jag ska gå in på :
www.personligalmanacka.se
och göra en till mig :) Jag gillar ju det här med bloggar och följer några stycken så en dag när jag gick in på Mirkasblogg så hade hon en tävling om en sån här! Gissa vem som är med & tävlar :) Sen var jag in på Carolasblogg och även hon körde en utlottning - så nu väntar jag på att se om jag har turen att vinna en. Men det var många som ville tävla så det vore en lyckträff. Jaja även om jag inte vinner en så kommer jag att beställa en! Visst var dom fina? Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0