Hej :)

Inser att jag får dela upp inläggen lite ;) Här har det varit fullt ös sen förra veckan! Onsdagen bar det i väg till Luleå med jobbet! Eller vi var i väg några från jobbet på en utbildning i Luleå. Efter avslutningen på Koh i noor - utbildningen så fick vi gå och se Glada Huddik på kvällen! Innan det var dags för föreställningen så hann vi och titta i lite affärer :) Måste bara gnälla lite och säga att det var dumt att vi inte hade hunnit få lönen ! Jag handlade dock denna åt mig själv ;) :
Med 20 % på H&M så shoppade jag fleecejackan & västen som jag hade tänkt!
Hade dock tänkt ta västen i svart men nu fanns bara den här färgen :) Tyckte om den också men man lessnar nog fortare på den!
Träningskläder :) Det var STOR skillnad på att betala 99 kr för en topp än att gå här på sportaffären och ge närmare 300 kr.På H&M hittade jag det till vänster - kanon fina träningskläder till vettigt pris!  Den rosa toppen & svarta byxorna hittade jag på Cubus för under 300 kr tillsammans. Tänkte att dom blir perfekta att zumba i :)  Eller hur Sussi?! :)
 
Efter shoppingen och middag på Max så var det dags för att se föreställningen! Oj vad den var bra! Denna Per som har dragit i gång glada huddik fick genast mitt gillande! När han stod där framme och berättade om deras resa till Stockholm och hur det var när dom skulle åka rulltrappa var värd hela resan till Luleå! Har ni någon gång möjlighet att se det här underbara gänget så tveka inte! Gå!! Jag kommer absolut att se dom igen när jag har möjlighet! Efter föreställningen så var det hemresa. Det blev en lång dag men nu är den bortgjord och jag ångrar inte en sekund att jag valde att stanna & se föreställningen.
 
Torsdag så var det dags för cirkelträning nr 2 ! Kanon bra! Hade träningsvärk så in i bomben sen tisdagen men då har det ju bevisligen gjort nytta! Jag tyckte att cirkelträningen var bra för man blir extra sporrad att jobba lite hårdare när man har tidspressen på sig! Jag skrev i min status på fb att jag är helt övertygad om att det som inte dödar - det härdar! :) Det var tungt men jisses vad man var nöjd med sig själv när det var klart!! Även denna vecka är cirkelträningen inbokad!! Jaha nu blir det en kopp kaffe och sen kommer nästa inlägg :D Jag passar på medans brudarna vilar! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Du kommer att bli så jäkla snygg!

2012-10-29 @ 20:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0