Lördag 6 oktober

Hallå hej :) det var ett tag sen,skulle uppdatera här en kväll men kom inte in på sidan. Nu gör jag ett nytt försök ;) i dag tittade jag mig runt här hemma och funderade i vilket hörn jag skulle börja ..... :) men sen insåg jag att vårat familjebadkort går snart ut och det är bara de större barnen som har badat! Brudarna har inte ens fått vara på badet! Så städningen fick vänta ... men den är det enda som alltid brukar vänta snällt tills man tar det! Visst är det så? Ingen av er andra som får städat om ni gör annat?! Nä vad konstigt :) Här kommer lite bilder på mina juveler :)
Här är hela gänget :)
Judith bara skrattade & skrek rakt ut! Det tog ett tag innan Joline kom i gång men sen var det full rulle ;)
En lite suddig bild på den äldsta & den yngsta i syskonskaran.
Joline provar att åka på ankan.
Judith
Julius & Joline i stora bassängen där dom väntar på att få se Judith & Jennifer.....
komma nerfarande för rutschkanan ( hur det nu stavas )
Julius & Judith :) Judith säger att hon vill åka mera!
Här kommer Jennifer & Joline :) man riktigt ser hur glad Joline är!
Så klart att man måste få fika lite efter badet.Festis & varma chips - det var toppen!
Judith var jätte trött! Hon vägrade att ta av sig vantarna!
Mitt underbara gäng i fikartagen :)
Med endast 3 månader kvar av badkortet så är det dags att börja utnyttja dom! Det känns lite som att det är lyxbad! När Jennifer & Julius var mindre så var vi på badet flera ggr i månaden! Alla barn verkar tycka om bad! :) Nu har brudarna sovit 2,5 timmar så det lär ju mamma få för i kväll men men ..... det får gå! Vi har haft en underbar dag! Nu ska jag värma mat från gårdagens middag och vi ska äta middag! Tvätten ska hängas och golven ska skuras :) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0