Tisdag :)

I dag är jag ledig eftersom jag fick byta ledigdag genom att min lediga onsdag är utbildningsdag. Så jag & brudarna har varit hemma i godan ro :)
Jag har sjungit med dom på morgonen ;) tänkte att vi skulle träna på att sjunga "ja må hon leva" eftersom vi får en 13-åring i huset på söndag ! Judith hyschade på mig att jag skulle vara tyst för hon ville sjunga imse vimse spindel i stället :D
Jag har berättat för Judith & Joline att vi ska väcka Jennifer på söndag och sjunga :) Vi får se hur med dom vill vara på det. Jag har skrivit handlingslistan inför helgen färdig ..... måste handla till smörgåstårtan som ska göras! Det har födelsedagsbarnet önskat :)
 
I dag har jag bokat in mig på cirkelträning ! Jag har aldrig varit förut men nu ska jag prova! Både tisdag & torsdag är inbokat! Det ska bli roligt att se om det är lika bra som dom säger :) Jag kan tyvärr inte zumba på onsdag eftersom jag är i Luleå hela dagen! Vi åker 6.30 och är väl hemma igen vid halv 1 på natten. Det känns som att det blir en lång dag men det blir nog roligt! Efter utbildningen ska vi få gå och se på glada hudik. Spännande!
 
Jaha nu ska jag göra undan lite innan mina bönor är vakna igen! Jag ska bland annat märka deras nya overaller för Judith har blivit så lång , att förra åretsoverall är liten. Tur att vi hade köpt nya. På fredag ska jag gå med dom och köpa nya vinterskor och sen kan det bli vinter på riktigt för då är vi laddade till tänderna!! :) Ha en bra tisdag! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åhh ha så kul på Glada hudik, hade jag oxå velat se.

2012-10-23 @ 20:48:44
Postat av: Ingela

Vi har oxå varit lediga idag, fick oxå byta ledig dag.

2012-10-23 @ 20:49:34
Postat av: Blogg-Mallan

Halloj bruden!
Tackar! =)

Jadu ibland blir saker och ting för mycket, då blir man allt annat än glad...

Idag är du ledig, efter en lång natthelg!! =)
Hoppas du får en bra dag!
Kram

2012-10-29 @ 08:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0