Torsdag

Äntligen är det torsdag! I morgon är det fredag! Ljuvligt med ledig helg! Fast min helg lär nog gå åt till att köra ett race med min tvätt & få lite ordning här hemma efter 2 körigare veckor på mitt schema :) Men det ska ändå bli härligt att vara ledig och bara få vara!
Kolla in vilka karameller :)
Är dom inte charmiga så säg ;)
Här har Joline hunnit i kapp och lite förbi syrran i vikt. När dom föddes vägde Judith 4210 gr och Joline 3080 gr. Jollan var som en liten fågelunge brevid sin syster. Sen blev det ombytta roller! Judith blev lång och smal medans Joline var lite kortare men som synes ganska stabil.
Judith utan tänder
Joline :)
 
Som ni ser är jag och går i genom kort.Tror inte att ni misstycker att få se lite bilder ;)
Brudarna har varit jätte trötta efter middagen, så vid halv åtta gjorde vi välling och började göra kväll ..... Joline somnade snällt men Judith den lilla räkan piggnade till av att få lite välling i magen. Hon har sjungit bä bä vita lamm mycket högt! Hon hade väldigt mycket att prata om och som slutkläm satte hon sig upp & applåderade när det applåderades på tvn. Till slut , ca 20.45 , gav hon upp och somnade. En mycket trött mamma pustade ut :) . I morgon är det som sagt fredag ! Välkommen du härliga fredag! Nu ska jag ta mig en kopp te och surra med gubben ett tag. Det är framplockat kläder inför i morgon - skönt på morgonen att slippa söka. Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0