Höstbilder på de mindre juvelerna

Vi klädde oss och gick ut en stund före lunchen.Kameran var med & jag kände mig lite duktig ;) äntligen lite ordning på denna Jessan! Men pyttsan :( efter några kort så var batteriet slut! Men jaja , en liten förbättring i alla fall ;)
Här är vi på väg!
Judith försöker hålla balansen när hon kliver över stock & sten på skogspromenaden.
Det är ganska svårt att fånga dom båda på samma bild :) Vi fick ta stora syster till hjälp så det är åt henne Judith vinkar :)
Jag älskar naturen den här tiden på året med en massa höstfärger.
Joline berättar något jätte intressant!
Efter våran skogspromenad så stannade vi till på gården för att gunga en stund men döm om våran förvåning när babygungan var borttagen , tydligen trasig.Hoppas att den snart är tillbaka!
Här försökte vi få till lite fina höstbilder men då gav kameran upp! Så nu ligger den på laddning. Skam den som ger sig ! Nu sover brudarna efter lunchen och jag tog ett uppehåll i från tvätten. Tänkte passa på att titta lite bättre i en H&M katalog som kom här en dag. Sen ska jag göra enchiladas till middag! Lovade lägga ut receptet sedan :) Det är en klar favorit här hemma! Första gången jag åt det var på en super trevlig tjejkväll hos Camilla! Det är hur gott som helst!! Men vad det känns länge sen man har varit i utesvängen :) Hmmm kanske en tjejkväll börjar vara på sin plats! Det tål att funderas på! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ulrika Keinström

Hejsan!
Åh så fina bilder ;-) Ja hösten är en härlig årstid. Känner själv att jag ej hunnit njuta av den p g a renovering inomhus . Svårt få tiden räcka till alla ggr :-\ Känner oxå att en tjejfest hade suttit fint :-) Blir som sällan. Jättefin blogg du har! :-)

2012-09-23 @ 15:58:01
Postat av: Blogg-Mallan

Fina bilder på bönorna! =)
Och du har ju lyckats fånga dem på bild tillsammans dessutom, bra där!! =)
För jag gissar att det inte är det lättaste, med busiga små tjejer!! =)
Jo, gårdagens middag var supergod!!
Kram

2012-09-23 @ 19:19:14
Postat av: Ingela

Fina bilder på söta tjejer!!

2012-09-23 @ 20:52:43
Postat av: Blogg-Mallan

Halloj!! =)

På Dollarstore... den högre kostar 40:- och den lägre 30:- , bra pris!! =)

Det var nyinkommet, så innan dom tar slut... skynda dit!! ;)

Det är rätt, man SKA shoppa upp lönen hahahaha... =)
Kram

2012-09-23 @ 23:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0