Lite shopping!

Hittade så fina fodrade stövlar på coop för 99 kr paret.Jag tyckte att dom var jätte fina! Dessutom fanns det dessa ullsockar så nu slipper brudarna frysa om fossingarna ;) Jag tänkte att dom kan ha stövlarna tills det är dags för vinterskor! Jag var in på Dollarstore och fortsatte mitt fyndande!
Köpte en ny duk ,så fina ljusstakar som Mallan hade köpt och som jag föll för direkt ;) tyvärr så var den lite högre ljusstaken slut men jag tog 2 av den mindre. Ångrar dock att jag inte köpte annan färg på ljusen men det är ju det fina med dollar .... kan köpa andra nästa gång. Jag köpte även väggord som redan är uppsatta i köet men det får ni inte se nu :) Kanske senare - mitt skåp måste få sig en rensning , det ligger nämligen en trave med reklam och sånt som måste rensas bort. Fyllde upp förråden med schampo , balsam och duschkrämer när jag ändå var in dit. Alltid är det något som behövs! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0