Lördag!

Här kommer min lördag hittills i bilder :)
På torsdag var jag & hämtade ut mina gardiner! Det är väl sällan & aldrig man tycker att det ska bli roligt att städa :) tänk vad lite nytt hem kan göra!
Gardinerna :) Titta vad fint namn köksgardinerna hade! Klart att dom skulle hem till oss!
Här är det nästan färdigt i köket ! Mest tid tar ju det där plocket att rensa undan papper och sånt som har en tendens att samlas på bänkarna.
Vad snyggt med dammsugarsladden mitt i allt :)
När brudarna somnade efter lunchen så passade jag på att fixa till i vardagsrummet ;) Egentligen gör inte korten rättvisa till gardinerna. Dom ser inte så fina ut men dom är jätte fina! Tror att det blir mysigt att tända lite ljus sen och slå sig ner i soffan med de större barnen & titta Avatar. Nu när småtrollen vaknar så ska jag dammsuga & skura golven. Visst är det ju härligt när det luktar rent?! Jaja nu ska jag fortsätta städa :) Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Blogg-Mallan

Det blev ju höstigt och fint det där!! =)
Och om några timmar så får du tända upp lite lampor och levande ljus vad mysigt!
Kram

2012-09-22 @ 15:40:53
Postat av: Sussi

De blev snyggt me ny gardinerna!

2012-09-23 @ 20:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0