Natti natt ....

 
Jaha .... eftersom jag har förmiddag i morgon så borde jag sova den här tiden ;) Men efter att brudarna hade somnat och de större barnen hade lagt sig så somnade den här mamman i soffan med en varm & gosig hund i famnen :) Jag vaknade för drygt en timme sen av att Joline började gråta i sovrummet. Mammaradarn ni vet ..... När jag kom in så satt hon i sin säng, så lite mammamys och en kram gjorde att lilla godingen somnade om. Sen har hon sovit lite oroligt men nu verkar hon ha somnat in ordentligt. Hon brukar inte tjorva så det återstår att se om hon kanske håller på att bli sjuk ? Jaja det visar sig nog! Vi hoppas på att vi klarar oss från sjukor. ;) Jaha nu ska jag gå och borsta tänder & förbereda lite kläder till små trollen.Sen är det bara att uppsöka sängen och hoppas att man somnar snart! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0