Onsdagskväll

 
Jaha så försvann denna onsdag också i ett rasande huj :) På fm hade vi fint främmande :) av Suz & Kenneth, Suz hade med sig varsin present åt tjejerna som dom älskade. Suz åker tillbaka till Stockholm i morgon och vi hoppas att hon snart kommer och hälsar på oss igen ;) Kl 11 skulle brudarna vara på dagis , det funkade kanon bra även i dag att lämna dom. Dom fick varsin kram & puss och sen försvann dom. När jag hade lämnat av Judith & Joline så provade jag & Mia att träna på badhuset. Det var lite ovant men funkade jätte bra ;) Mitt i alltihop så kommer äldsta dottern in med sin klass och har bad :) Jag hade faktiskt inte ens tänkt så långt att hon hade bad i dag :) Efter träningen var det en SNABB dusch som gällde innan det var dags för jobbet. Vi hade apt i dag och blev till och med bjudna på tårta av socialnämnden ( tror jag det var ). Jag åt en ganska stor bit med gott samvete och tyckte jag kunde unna mig det efter träningen. Bara det inte blir för ofta ;)
Jag jobbade fram till kl 21. När jag kom hem 21.20 så säger en tös vid namn Judith glatt: Hejsan mamma!! Jag trodde inte att det var sant!! Men både mormor & Jennifer hade försökt men icke! Kl 21.40 bar jag henne i säng och då snarkade hon! Det hade funkat jätte bra här hemma med mormor & morfar. I morgon bär det av på utbildning igen till Kiruna! Så halv 7 åker jag hemifrån till bussen. Just före kl 18 är jag hemma igen. Pust men då är det bortgjort fram tills oktober! Fredagen är jag & tjejerna lediga och gissa vad vi ska mysa! På sin höjd att vi gör undan helgstädningen på fm och sen njuter vi av ledigheten. Jaja klockan ringer tidigt i morgon men det tar alltid lite tid att varva ner när man har jobbat kväll. Jag får vila i bussen på väg upp om det kniper. Tjingeling!
 

Kommentarer
Postat av: Blogg-Mallan

Hahahahaha...ja, jäklar, man får nog passa sig!! =)
Annars blir det kanske tvillingar här också ;)

Jo, trist med era möten i Kiruna :(
Skönt när det är över...

Jodu, det hade varit skoj att få sitta och surra istället, hoppas vi ses snart! =)
Kram

2012-09-06 @ 09:20:19
Postat av: Ingela

Här är vi oxå lediga på fredag.

2012-09-06 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0