Söndag

I dag har jag roat mig med tvätt ;) snart ser jag botten i tunnorna :) Kanske bara för en eftermiddag eller så :) Sen har jag kört en storrensning :
Jag har tömt ut allt och rensat bort det som var litet , det blev betydligt lättare att se vad man måste inhandla :)
Joline är och kollar läget ! Den svarta säcken bakom henne är full med kläder som jag har rensat bort från deras garderob. Högen som ligger på stolen bakom är sånt där speciellt som ska sparas tills dom är stora och kanske behöver till egna telningar :) Jennifer bara fnyser när jag säger så för hon ska minsann inte ha några barn! I hennes ålder sa jag likadant och titta hur det gick :D
Här skapas det konstverk! Måste bara säga återigen att dessa pennor var kanon bra! Fast det har kommit på bordet så är det bara att ta bort det med en blöt trasa!
Kolla in Judiths skor under bordet :) Hon hittade dom när jag hade plockat ur deras garderob och har haft dom sen dess.Vägrar att ta av sig dom.
Men det verkar gå bra ändå!
I dag kommer våran pappa/maken hem med de 3 lurviga och det ska bli skönt att få hem dom! :) Nu får man ju inte gnälla allt för mycket när han är borta :) Vi får ju älgkött till frysen. Till veckan har jag min vecka där jag jobbar fm alla dagar utom torsdag. Då tror jag att Judiths kvällstider rättar till sig. Förhoppningsvis :) Jag har förberett kycklinggryta och ris till middag. Det är 4 stycken som väntar på att pappa ska komma hem :) Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0