Joline tog sig ett nattskift

Det är verkligen inte vanligt här att barnen tjorvar på nätterna. Tack & lov :) Men ni vet i bland händer det! I går kväll när vi andra var på väg i säng efter kl 23 så står Joline så glatt upp i sin säng i sovrummet & säger :" Hej mamma jag är vaken!"
Det var hon med besked ......... hon fick komma med mig och försöka somna om men hon har stökat på & pratat m.m i flera timmar. Nån gång efter kl 3 vaknade jag av att hon dråsar i golvet efter att ha klättrat över mig. Så med andra ord var det en fröken som sov som bäst vid kl 6 när det var dags att kliva upp & fara på dagis. Så klart att man inte kan köra en liten tös som har haft nattskift på dagis. Så dom har fått vara hemma med sin pappa i dag. Men i morgon är det dagis som gäller! :)
Joline fick mysa en stund med sin stora syster medans jag gjorde mig klar för sängen med tandborstning m.m Jag har ingen som helst aning vad det var som gjorde att Joline vaknade den tiden & dessutom vägrade somna om. Jaja som sagt nätterna töserna har tjorvat går nog att räkna på en hand så det får man vara glad för ;) Jag lär somna som en stock nu när jag lägger mig. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0