Lite mer påskbilder.

Jag har suttit vid datorn en bra stund & försökt överföra lite bilder men det har bråkat på ganska bra. Till slut fick jag överföra en & en bild för att det skulle funka. Jaja skam den som ger sig! Nu verkar det funka.Det har varit en bra jobb fast jag har tillbringat en hel del tid på jobbet. Den här helgen funkade det perfekt med delad tur för då hann jag vara hemma på dagen och vara med när barnen fick söka påskäggen.
Lilla Judith har varit en riktig liten olycksfågel och ramlat mot kökssoffan. Det resulterade i en blå bula i pannan , tidigare under veckan hade hon skrapat hakan på dagis & under natten hade hon klöst sig i näsan. Man kan ju tro att våran färd med kvasten har varit vådlig!
Joline är mycket koncentrerad
Judith studerar vad som finns i årets påskägg
Fantastiska fyran :) Hela drösen med underbara barn
Mys med storebror
 
Påsken har varit bra! Judith var så rolig nu när jag skulle uppdatera bloggen så sa hon att farfar skulle få se korten med egna ögon ! Dom små har verkligen roliga uttryck - det kommer hur mycket som helst! Jag måste skriva ner allt sånt för man glömmer så fort.
 
Jag jobbar em i dag innan jag har en ledig dag i morgon. Så innan jobbet tänkte jag ta mig an tvätthögen inne på toaletten och börja beta av den. Arbetslös det är man aldrig :) Hoppas att ni har det bra! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0