Torsdagsmorgon!

 
Jag satt i köket & pratade med bästa Johanna i telefon medans jag tog mig en kopp kaffe , började fundera vars Joline var & varför det var så tyst .......
Detta hade hon lyckats med. En ny dator står på inköpslistan .... men det får vänta tills det finns mer slantar i kassan.
 
I dag var det sista skoldagen för denna vecka eftersom vi har sökt ledigt åt barnen när vi ska åka bort :) Så för första gången på länge gick även min son till skolan med lätta steg. Annars har det varit varenda morgon en kamp för att få honom att ta sig i väg. Det har varit ont i huvudet,ont i magen .... ja allt & hur bra känns det att skicka honom då?! Det känns åt fanders! Mammahjärtat hade helst velat ha honom hemma men förnuftet säger att han måste gå.Vi hade ett möte med rektorn och några av lärarna i går.Det var ett bra möte & vi var rörande överrens om att pojken inte ska behöva gå runt och känna sig misslyckad varenda dag. Älskade unge som vi vet är jätte duktig men själv tror han att han inte kan. Det är frustrerande att veta vilken kapacitet han har och så tar han inte till sig om någon säger något snällt eller ger honom beröm. I går vid middagen så pratade vi länge hela familjen & det kändes som att äntligen nådde vi fram. HOPPAS! För om jag mår dåligt och har en klump i magen av att skicka honom så hur stor ska inte hans klump vara?
 
Nu har vi i alla fall planerat in lite "guldkorn" för att vi hela familjen ska ha saker att se fram emot! Vi startar med Ikea i morgon :) Sen får vi se när vi tar äventyrsbadet i Boden ;)  Dom två äldre juvelerna har suttit tillsammans i går & tittat på nätet vad Ikea har. Det värmde i hjärtat att höra hur sams dom var :)
 
Jaja nu ska jag hänga lite tvätt,packa inför våran lilla resa & förbereda så vi kommer oss i väg när gubben slutar :) Ha en trevlig helg! På återseende! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0