Tre års kontroll

Vi har haft full rulle hela dagen 😃 på morgonen såg vi till att Julius kom sig i väg till skolan , att Jennifer var färdig för att åka och tälta med skolan tills i morgon. Vi har varit och handlat i går så att hon hade med sig det hon behövde. Vad spännande att få höra i morgon när hon kommer hem hur dom har haft det ! Sen kl 11 hade vi inbokat 3 års kontrollen för bönorna. Innan vi tog oss dit så hade jag & en av de små en dispyt om hur man klär sig när det är höst 😳 , damen i fråga hävdade bestämt att hon var prinsessa och tog på sig en sommarklänning. Det tog sin lilla tid innan jag lyckades övertyga henne om att prinsessor har byxor också. Vi hämtade upp mormor och infann oss på BVC till kl 11. Judith var 97 cm lång och vägde 16,8 kg - lillasyster var 89 cm lång och vägde 14,9 kg . Joline som oftast brukar vara glad var riktigt på tvären och sa " Aldrig i livet !" åt allt Ann-Marie sa . Pust 😳 ! Tur att dom turas om i alla fall 😜 vi fick laktolos till Judiths mage så vi hoppas på att det blir bättre. Efter BVC- besöket skyndade vi oss in på Apoteket , köade länge & väl för att inse när jag skulle betala varorna att jag hade ingen plånbok med mig 😩 den hade jag lagt på köksbänken efter att jag hade varit & handlat med Jennifer i går kväll . Jaja man vet att man lever 😃 på återseende! Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0