Brudarna


Den här på tvillingarna kom i dag ;) då väntar jag bara på syskonkortet på alla fyra. Så jag ska inhandla lite ramar till korten så att det bara är att hänga upp dom :) i dag har jag min enda lediga dag den här veckan men är man ledig från jobbet så innebär det oftast att man har häcken full här hemma. ( ursäkta uttrycket men det är ju så man säger! ) jag har roat mig med att tvätta, tömma & fylla diskmaskin. Nu vankas det middag och sen hade jag tänkt dammsuga & skura. I morgon är det ett fm- skift som väntar. På kvällen ska jag & ett gäng glada arbetskamrater på kommunens julfest för alla anställda. Spännande ;) jaja nu ska jag fixa middan så att Julius hinner äta och smälta maten lite grann innan han ska i väg på fotbollsträningen. Barnen har ut så mycket av att hålla på med nån idrott ! Det är lärorikt på flera olika sätt. I går just när vi skulle äta middag så knackade det på dörren & in klev en av fotbollsmammorna med en lista och lotter till ett baklotteri. Jag lovade att vi naturligtvis också ska vara med och baka så nu är det bara att kavla upp tröjärmarna & knåpa i hop lite bullar & en långpanna med kakor. Jag har inte bestämt mig om jag gör mockarutor eller lingonkaka. Jag får fundera på det. Kanske jag får lite inspiration och baka lite åt oss själva ;) vi hoppas på det! Nä middag var det! På återseende! Tjingeling :) ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0