Go kväll ;)


I kväll har vi pysslat med lite av det flickorna fick i julklapp 😉 
Tadaa .... Det blev två nallebjörnar ;) den vänstra har Joline gjort med mycket hjälp av mamma ;) hon hade bara slängt på pärlorna så en del var inte ens rätt väg och en del var på tvären. Den högra har Judith gjort så gott som själv! Jag är så imponerad av våran lillgamla tös som inte är ens 3, 5 år och fixar det mesta själv! Hon älskar att pyssla och fixar färger , kan många bokstäver , se skillnad på alla våra namn och räknade till 15 en dag. På dagis hade hon lagt ett 30 bitars pussel helt själv efter att ha delat in bitarna efter färger först. Julius hade samma intresse av att lära sig och han knäckte läskoden när han var 5 år. Det ska bli intressant att se när dessa två kommer på den. Joline är inte alls intresserad på samma sätt. Judith gav sin nalle till mormor och Joline gav sin till morfar. När dom skulle gå ångrade sig Joline och tog tillbaka den så dom gjorde en kompromiss , Jollan & morfar , att morfar skulle ha den hos oss. Sen ville Judith göra en åt farmor & farfar men tyvärr räckte det inte med pärlor så nu har jag lovat att vi ska köpa mer pärlor . Det var Judith nöjd med. Det är ju inte dom där minsta pärlorna utan dom lite större. Det fanns fler plattor att välja på när vi handlade julklappar så vi får se om det finns någon annan platta också. När jag skulle hämta ut Jennifer slampa i går så for jag ju på fel affär så affären där den fanns hade hunnit stänga :( men i dag efter jobbet har jag hunnit hämta den & det var en nöjd tös som packade upp sin efterlängtade lampa :) jaja nu ska jag slå mig ner i soffan en stund innan det är dags för sängen. Tulta stödjer nästan hela tiden på sin onda tass så det verkar vara på god väg att läka. Men vi passar upp våran lilla fyrbenta prinsessa också så klart ;) natti natt med er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0