God mat på nyårsafton :)


Hemmagjorda potatisklyftor , ostfylld kycklingfilé och hemmagjord currysås! Jisses vad det var gott! Jag har jobbat fm och kom hem till nästan färdig mat! Nyårsafton i dag! Tycker inte alls det var länge sen vi firade nyårsafton förra gången ;) nu har vovvarna fått sin mat och ska få gå en lite längre promenad innan det brakar lös med fyrverkerier. Inte för att dom bryr sig särskilt men man kan ju gå en längre nu klarar dom sig till efter 12 slaget! Vi har laddat med två stora Pommac flaskor , chips och lite godis! Är det nyårsafton så får man fuska :) men i morgon börjar det nya livet - i alla fall för mamman :) då tänkte jag ta upp min nyttiga livsstil igen! Träningsdagboken , bra mat och sluta röka :) en av våra fina vikarier som jag inte hade träffat på länge kom in på jobbet i dag & tyckte att jag var så fin och liten! ( ändå tror jag att 2-3 kg har kommit till igen under uppehållet ) det är alltid roligt när folk säger snälla saker ! Jaja gott nytt år på er alla ! Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0