Här kommer Julius ;)


Här får ni se även kortet på enda sonen i skaran! Våran fina Julle med ett hjärta av guld ;) överst på hans önskelista står det en lillebror och det kommer han inte att få. Vi är jätte nöjd med våran fantastiska fyra :) har alltså inga planer på några fler barn. Alla måste sätta sin egen gräns och jag beundrar verkligen alla mammor och pappor där ute som skaffar fler barn än genomsnittet & fixar det med bravur! Min gräns är fyra och jag njuter av dom. Det finns ingenting som jag inte skulle göra för dom men så funkar väl alla vi föräldrar som är i skalan normala ?! Tyvärr finns det barn som inte har de vuxna omkring sig eller tryggheten som alla barn borde ha rätt till.  Ja hörni snart är det jul ! Jag som skulle börja i tid med julklappar i år , hmm det har jag inte lyckats med MEN till nästa jul ska jag ;) Joline hade fått ett paket från dagis i dag. Dom har en kalender och varje dag så får ett barn ett litet paket. Judith berättade själv när jag hämtade dom i dag att hon har grinat för att Jollan fick men inte hon. Jag förklarade för henne att hon får en annan dag. Det är inte så lätt när man är 3 år gammal ;)  Julius har städat akvariumet till sköldpaddorna i går och passade på då att sätta lite färgad sand som han köpt . Det blev jätte fint ! En riktig färgklick i hans rum : 
Jaja nu ska jag ta kväll. Ännu en fm väntar i morgon ;) på återseende! God natt på er ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0