Julpyntning pågår


Hej på er ! Jag tar en paus med en kopp kaffe i mitt städande & pyntande ! Då passar jag på att uppdatera bloggen lite snabbt ;) jag har varit så flitig och haft tvättstuga två pass så nu ser jag botten i båda tvättunnorna ! Inte illa va ?! Men det brukar aldrig hålla sig så något länge! I kväll är det nog ett minne blott! Men det är roligt så länge det varar ! :) vi har haft en bra helg ! På fredagen kom barnens farbror från Boden & överraskade oss. Lyckan blev stor bland barnen ! Vi hade riktigt fredagsmys med både godis & film. Vi hyrde " after earth " med Will Smith & hans son. Helt okej film. Småttingarna somnade utmattade i soffan. Judith kom rusande till mig tidigare under dagen och berättade att hon kunde inte vara Jolines syster något mer. När jag frågade henne varför inte det så deklarerade hon för mig att det kunde hon inte för Jollan var inte stolt över henne?! Vars får dom allt i från? Sen frågade hon Joline om hon var stolt över henne och svaret blev NEJ! Då brast hon ut i gråt. Lilla hjärtat ;) så då fick sig flickorna en pratstund om syskon. I går när jag kom insläpande med en full tvättunna med ren tvätt så säger Judith så snällt " åh mamma vad stolt jag är över dig!"  Man kan ju inte hålla sig för skratt :) jaja nu ska jag fixa julgardiner till vardagsrummet och även städa sovrummet & byta rent i sängarna. På återseende! Tjingeling :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0