Passar på ;)


Här har vi myst på & ätit det barnen alltid vill ha till nyår- marängschviss ( hur det nu stavas) mormor & morfar har varit förbi och fikat med oss. Flickorna är vaken ännu men dom gnabbas mer och mer så det är nog snart natti ! Mamman i huset tänker inte heller vara vaken så länge till för jag börjar jobba kl 7 i morgon ;) lite trist att kliva upp kl 6 när resten av familjen sover sött men då har man lite trevligare när januarilönen med storhelgsobn kommer :) jag har ätit både chips & godis ! Bäst att passa på för i morgon ska jag ta upp min kamp mot de återstående kilona! Jag såg ett klokt inlägg på fb i dag : det är inte det man äter mellan jul och nyår man ska vara orolig över däremot det man äter mellan nyår & jul! Helt sant! För den delen så ska man visst kunna unna sig extra lyx i bland men kanske inte hela tiden 😀. Nu ska vi skåla i Pommac med de små innan dom ska i säng ! Tjingeling 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0