Söndag 1 a advent

Tjaha fort var den lediga helgen över ! Har ändå inte hunnit allt som jag hade tänkt men det var guld värt att beta av tvätthögen modell enorm! Flickornas garderob är städat o urrensad. Jennifer har gått i genom sin garderob så det blir nog en svart sopsäck med kläder som hon har rensat ur. Jag har inte hunnit byta gardiner i sovrummet & vardagsrummet men det tar jag en kväll i veckan. Sovrummet är i alla fall rensat och städat. Har varit så flitig och tvättat bäddmadrassernas överdrag , täcken & kuddar. Det är renbäddat i både dubbelsängen & i flickornas sängar. Vad härligt att lägga sig sen ;) så här såg det för en timme sen i sovrummet : 
Judith somnade så gott på stuberten. 
Joline tog sig en power-nap på dan så hon stökade på en liten stund innan hon somnade. Hon var törstig , kissnödig och kunde inte sova! Tills det att hon låg stilla en minut så var det natti natt där också :)     Vi har haft besök av mormor & morfar som har adventsfikat med oss. Vi har inte hunnit baka lussebullar ännu men pepparkakor & julmust funkade alldeles utmärkt! Jaja nu ska den här nyduschade mamman sätta sig i soffan och titta på Johan Falk - filmen . Måste bara berätta att vi hyrde croddarna på lördagskväll , hela familjen. Till och med flickorna såg hela. I morse ville Judith till & med se om den ! Den var jätte rolig! Jag & Julle har ungefär samma humor så vi skrattade ordentligt på vissa ställen ;) ha en bra söndagskväll på er ! Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0