Tisdag 3 / 12

I dag skulle min älskade mormor ha fyllt 97 år! Jag saknar henne så otroligt mycket! Hon dog i juni 2010. En kämpe in i det sista. Judith heter Vilma i andra namn efter henne. Grattis i himlen lilla mormor! Jaha vad händer annars då ?! Jag har jobbat fm måndag och tisdag. I går var vi på utvecklingssamtal med Julius och det var ett glädjande sådant! Det var ett lättat mamma-hjärta i går när vi kom hem. Duktiga Julle som kämpar! Men så klart fick vi ett trist besked oxå - våran underbara Berit byter jobb nästa vecka. Då får dom in en annan lärare. Det gör lite ont i hjärtat för Julles del för jag vet hur mycket han tycker om & litar på Berit . Men jag har varit väldigt positiv och sagt åt Julius att man måste ge alla människor en chans samt att jag tror att det blir toppen! Besvärliga mamman har redan planerat in ett besök i skolan nästa vecka på min lediga dag. :) bara för att se om Sten som läraren heter känner igen mig och klargöra hur vi vill ha det och att han hör av sig direkt om det skulle vara något. Vi fick förresten dagiskorten på flickorna i dag : 
Judith ;) 
Joline ;).   Söta trollungar båda två. Tvillingar men ack så olika - både i utseende och sätt. Det gemensamma syskonkortet på Judith & Joline kommer nog oxå i veckan för det valde vi samtidigt och gjorde en direktbetalning på. Men när vi skulle beställa extra kort på alla 4 så gick inte det. Men jag mailade till photomic och har nu fått svar så jag ska logga in och titta vilket kort vi ville ha extra av och maila till dom. Men oj - jag har nog glömt att visa er kortet av Julius ! Det får jag lov att fixa :) ska bara se vars jag satte det. På återseende snart ..... Tjing så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0