Förra helgen i bilder

Men aj då ;) vad jag har varit dålig på att uppdatera! Nu kommer det lite bilder från förra helgen i alla fall :) Vi kom på på torsdagen att vi skulle åka till farmor & farfar under helgen så sagt & gjort - det gjorde vi! Vi har haft en toppen helg! Judith & Joline tjatar nu farmor & farfar flera gånger per dag :) Judith är på väg dit stup i kvarten :) Joline står brevid & nickar så glatt - skulle tro att hon tänker på bullarna i farmorsfrys :) vårat lilla bullmonster! :)
På lördagen var det så härligt väder så vi klädde på oss hela gänget & gick ut!
Molly får så mycket isklimpar under tassarna i bland så hon lade sig & bet bort det. Judith kontrollerar vad hon gör :)
Brudarna fick sin första skotertur & det var väldigt populärt! Storasyster ryckte in och satt i pulkan med dom så att dom fick åka en liten sväng :)
Så det har tjejerna berättat på dagis i veckan :)
 
Förutom skoterpremiären för våra små så har vi ätit en massa gott :) Det har varit en härlig helg & alla barnen har varit så överlyckliga - då blir man nöjd som förälder. Judith har pratat i 300 knyck ;) som vanligt medans Joline har varit lite mildare där brevid & fyrat av ett jätte leende mellan varven. En dag så var Judith i vardagsrummet & pratade skavsår i öronen på sin farfar , då var Joline i köket & njöt av att kunna vara ensam med farmor och visade då farmor att hon oxå pratar en hel del när hon får en syl i vädret :)
Här bjöds det på äppelkaka & vaniljsås :)
Bilden på Joline är lite suddig men ni ser vilken nöjd liten fröken !
Nöjda & ganska mätta damer skulle jag tro :)
Tulta har också mått som en prinsessa.
Som ni ser gick det ingen nöd på de andra två lurviga heller , jag fick passa på att borsta i genom Molly rejält nu när hon har börjat släppa vinterpälsen.Det är en stor hund & väldigt MYCKET päls att släppa vill jag lova!
Judith & Joline fikar lite med stora syster. Julius har vi knappt sett på hela helgen - han & kusinen har varit ute från morgon till kväll och grävt grottor & gångar. Så nu vet ni att vi lever och har haft en bra ledig helg! :) I morgon är det fredag igen & veckorna bara susar i väg! Jag går på min jobbarhelg men det går det också :)I dag har jag försökt hinna tvätta undan en hel del & varit & gjort undan helghandlingen så vi slipper efter jobbet i morgon. Ska föra över lite fler bilder så ska ni snart få se vad mer jag ska roa mig med i kväll. På återseende på en stund! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0