Kvällsnöje !

Detta ska jag roa mig med i kväll :
Jag ska märka lite nya kläder åt fröknarna. Vi hade beställt lite från H & M , sen var vi på stan med Jennifer på måndagen och kompletterade lite åt töserna därifrån också. Angry birds tröjan är från Kappahl , hittade även lite på Lindex men det har flickorna hunnit använda så det är tvättat och på tork. Det hade nästan börjat eka lite i alla barnens skåp så vi var tvungen att börja förnya lite. Jag tycker om att veta att barnen är fin i kläderna :) Alla som känner mig vet att jag handlar hellre åt barnen än åt mig själv :) men vilken mamma gör det inte? Nu ska de nya kläderna märkas upp och vikas in i skåpet. Skönt att veta att det finns några ombyten :)
 
Jag hade beställt trosor från H&M åt brudarna . 99 kr för 7 stycken och det kändes helt okej! :) Dessutom hade det hamnat med ( råkat ni vet ) lite reasaker och däribland var det boxertrosor. Judith säger att det är hennes kallingar!! Sedan blev hon jätte arg på Julle när han påpekade att det inte var kallingar utan boxertrosor!
Dessa underbara ungar !
 
Vi har planerat att någon helg ska vi åka till Boden och äventyrsbadet där :)
Baddräkter från H&M. Hur söta som helst!
I Boden bor ju Nicke , barnensfarbror så då slår vi flera flugor i en smäll och passar på att hälsa på honom också.
 
När jag var & helghandlade så hade dom bokrea där
Jätte fina sagoböcker med de klassiska sagorna av bröderna Grimm & H.C Andersen ! Min tanke var att flickorna inte får ha dom själv utan att vi kan läsa som kvällssaga :) det gäller att passa på medans dom ännu vill höra! Det går så fort & sen är dom stora! Ja jag vet att jag tjatar om det men jag tycker verkligen att tiden bara rusar i väg! Nyss var Jennifer & Julius små och man läste sagor , hade dom i knät och var idolen! :) Jag säger bara att man måste passa på att njuta av alla de olika åldrarna!
 
Har nyss tittat till mina små juveler :
Judith har somnat så gott!
Lilla godingen Joline ligger med huvudet i fotändan och verkar hålla fast sig med tån i spjälorna. God natt min skatt :)
 
Jaja nu ska jag ta en kopp kaffe medans jag märker kläder. Sen ska det förberedas inför i morgon. Hoppas att ni har det bra! Natti natt från oss för i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0