Av barn & fyllhundar .......

 
Ni vet hur man säger ? ..... Av barn & fyllhundar får man höra sanningen! Jag tyckte minsann  i går när jag kom hem att vi ska byta om och vara lite fina på nyårsafton :) Jag var och sökte i min garderob för att konstatera att jag måste inhandla lite både vardags & finkläder åt mig själv! Hittade en svart tunika och ett par byxor. Jag kände mig lite nöjd att det syntas på tunikan att den var större än sist när jag hade den :)
 
För att det inte skulle bli bara svartklätt så tog jag på mig en lång silverkedja med ett buddha-hänge! Jag gillar buddha :) Judith gick förbi mig och fick genast se halsbandet , sträckte fram handen och tog tag i buddha. Hon stod länge och studerade honom. Till slut frågade jag henne vem det var .............. Fick svaret ganska fort & kärleksfullt att det var MAMMA! :)
 
Ödmjukhet mina vänner ;) där fick jag för att jag var mallig att jag hade gått ner i vikt!Nu ska jag koka mig en kopp the och prata med mina större juveler innan det är dags för sängen! På återseende! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Härlig liten dotter du har:) Men Jessan, du kan vara mallig! Jag tycker då inte att du liknar en buddha...

2013-01-03 @ 15:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0