Judith på pottan :)

Det här är egentligen en filmsnutt men jag lyckas inte lägga ut den som en filmsnutt :(  Jag får se om någon av mina mer datakunniga vänner kan ge mig en hjälpande hand i morgon. På fejjan lyckades jag med konstverket att dela den från makens sida för det var han som var snabb att filma henne. Vårat lilla charmtroll :)
Det börjar med att hon sitter med papperskorgen på huvudet och sjunger för sig själv innan hon slutligen lyftar lite på hinken och tittar fram :) Hoppas att jag kan lägga ut den för er i morgon.
 
I dag har det gått en enda blöja på hela dagen och det var när Joline vilade efter lunchen. Judith ville absolut inte vila - som vanligt :) Hon gastade och skrek & ville inte vila i sängen. När jag frågade henne vars hon ville vila då så skrek hon : " i skrubben!" Till slut efter en timmes strul med henne så gav jag upp och hon har varit vaken. Men då klockan 20 såg vi på henne att hon var trött & frågade om vi skulle blanda välling. Döm om våran förvåning när fröken svarade att hon ville gå i sängen och sova!
 
Joline har lyckats med konststycket att kissa i en av hundskålarna ........ Jag tyckte att det var ett märkligt strilande ljud i köket. När jag började titta mig omkring så ser jag Joline sitta på Märtasskål med byxorna nere. Sen berättade hon jätte lyckligt för mig att hon hade kissat! JO DÅ ! Det stämde! Ni skulle ha sett vad förvånad den stackars Märta såg ut efter att ha kollat i sin skål! Så då har vi pratat om att man kissar bara i pottan! Knasboll ;)
 
Ja annars har kvällen varit bra :) jag var & hämtade den äldsta juvelen från bussen vid halv 9 och sen for vi förbi mormor & morfar & sa hej! Jennifer hade haft en aktivitet med skolan som dom var tvungen att vara med på och det skulle dom få ledigt nån lektionstid senare. Vi har just fått tillbaka varmvattnet så brudarna fick inte sitt utlovade bad - dagisfröknarna får stå ut med att dom har lite matrester i håret ;) Nä så farligt var det inte :)
 
Nu ska jag ta fram kläder färdigt inför i morgon. Jag har fm så det är bäst att plocka klart i kväll. Ni får ha det så bra! Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0