Ledsen lilleman

 
Vi har haft sorg här efter middagen , en av Julles dvärghamstrar har dött. Så tårarna rann på våran lilleman. Han som har varit så rädd om dom. Han var in på sitt rum efter middagen och skulle ge dom lite äpple men det var bara Cola som kom fram. På morgonen när jag var och satte ner lite gurka så var det oxå bara Cola som kom fram. Jag anade ganska snabbt att det var så. Så det har varit gråt & tandagnisslan här. Jennifer var & kramade om sin lillebror. Judith & Joline såg väldigt fundersamma ut. Sen säger Joline " Råttan är död!"
Då brast Julius ut i gråt. Tänk vilken stor sorg för en ,kan tyckas liten,dvärghamster! Nu har Cola som är kvar en mycket bevakande husse eller vad man nu säger när det gäller hamstrar. Måtte nu Cola må bra!
 
Annars så har dagen susat i väg i väldig fart! Jag har dock hunnit rensa ut för små kläder och plockat till i flickornas garderob. Tvättat några maskiner & det vanliga plocket.
 
I dag har jag inte hunnit träna något. Men i går var jag rätt nöjd med min träning :) först ca 6 km promenad , cyklade kanske en kvart och sen en timmes cirkelträning! Det satt skönt! Även torsdag är det inbokat cirkelträning! Känns härligt att veta att man har gjort det! Det kan kännas lite kämpigt att ta sig i väg just när bönorna ska i säng. I bland har dom redan hunnit somna när jag åker så då slipper man gråten ;) annars tror jag nog att dom slutar ganska fort när dom inte ser mig. Älskade trollungar :)
 
Jaha i morgon är vi lediga , så härligt! Jag måste ta mig och lämna in Jennifers dator som hon fick i julklapp , den funkar inte som den ska :( Det känns lite visset! En ny dator och så fungerar den inte! Men det bör väl inte bli några problem - borde inte bli det i alla fall! Köpte den just före jul & har kvittot kvar.
 
Vi lyftade in våren tomte i dag som vi har haft utanför dörren. Judiths kommentar var att han hade fryst i skägget. Ungar! :D  Vars får dom allt i från?
 
Nähä nu börjar det vara dags för lopplådan :) Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0