Lite bebisbilder :)

Första tuppluren hemma i egen säng. Det känns så nyss och så har dom hunnit bli över 2 år!
Joline var inlagd på barn de första dagarna  .... lillskruttan :)
Titta vilken skillnad det var på de 2 , Judith ser så mycket större ut , men Joline tog igen det ganska fort!
Det här kortet är taget när dom ligger i bb-vagnen första dygnen.
 
Jag satt och tittade lite bilder , jag kan inte förstå att det har gått så fort! Alldeles nyss var dom bebisar och nu är dom snart 2,5 år & hinner hitta på en massa bus! :) Jag tittade förresten på korten som jag har lagt ut från julafton ..... den ¨såg verkligen bedrövlig ut våran gran! Men men även nästa år kan det nog vara en prövning :)  Kommer ni i håg att jag skrev att jag hade sett så fina demogranar på Ica ?! Det fanns små bordsgranar likadana till salu men inte dom i naturlig storlek. Men då  just innan jul så sålde dom tydligen ut demogranarna som hade stått i foajen. Jag trodde inte det var sant när jag hörde vad dom ville ha för demogranarna .... 1900 kr! Det betalar jag inte för en demogran & dessutom just före jul! Jaja hoppas att ni tyckte det var roligt att se lite bebiskort ;) Tjing på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0