Lite bilder från vardagsrummet

Så här börjar det se ut i vardagsrummet :) vi är långt i från färdig men det är en början !
Ser ni Judith som står framför soffan och fotar med wii-kontrollen ? Kan ju berätta att flickorna är och drar i tavlorna sen dom fick vara med när vi grejade där inne. Så nu ser jag att ramarna hänger lite hur som helst :)
Ovanför lilla soffan. Dessa vargtavlor hade jag lagt undan och nästan glömt bort. Dom är från Bradford och en samlarserie som jag har samlat när Julius var nyfödd. jag tycker om vargar :)
Ovanför akvariumet :) Oxå en samlarserie från bradford med motiv under havsytan. Jag förstår inte riktigt själv hur jag har samlat , dom är ganska dyra och jag har några serier ..... jag tror inte att det är något jag skulle prioritera i dag! Men fina är dom i alla fall ;)
Töserna vill vara med & kolla vad man gör :) I morgon måste jag söka fram en liten skruvmejsel och skruva fast ljushållarna bättre i lampan. :)
Som sagt vi är inte färdig men på god väg :)funderar om jag ska ta ett ryck och börja rensa bort julen här hemma. Jag börjar vara less på julsaker men resten av familjen vill ha det till tjugondaknut! Ja , jag får se - hux flux ryker den med mig när jag har fått upp ångan! Oj vad jag gillar mina nya tapeter!
Tjaha .... kanske man skulle ta och titta vad det är på tvn innan man försöker hitta till sängen. Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0