"Mamma du kan inte vara utan mig!"

Orden kom från Judith i går! Det lät så gulligt ! Vi höll på att klä oss och skulle i väg på dagis på morgonen. Judith protesterade för första gången och ville inte gå på dagis. Vi blev jätte förvånade & undrade varför. Efter en stund så sa hon att hon skulle på dagis i alla fall. Men ni vet känslan som förälder :( Blev jätte förvånad för tjejerna trivs verkligen och det har aldrig varit några bekymmer. Men när vi kom in på dagis och Inga-lill kom & mötte upp oss så var det som glömt. Lyckan var gjord när fröken frågade vad det var för bustjejer :) Det var med lättat hjärta mamman for på jobbet ;) Men i alla fall så pratade vi om att i morgon (alltså i dag) så var vi lediga och skulle bara mysa hela dagen. Då säger Judith : " Mamma du kan inte vara utan mig!"   Jag tog henne i famnen och berättade att hon hade helt rätt!  :)
 
I dag har vi , hör & häpna , sovit till kl 8 !! Så jag tror inte att det blir någon lång vila efter lunchen för mina 2 troll :) I dag ska vi bara vara , plocka lite och tvätta lite & MYSA i massor! Ska inte alls planera in dess mer utan bara ta dan som den kommer. Jaja nu ska töserna tvättas av & få tänderna borstade. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0