Min son önskar sig en lillebror

Oj jag inser nu hur rubriken ser ut :) jag kan dementera på en gång! Jag är inte gravid! :D  Julius känner av lite då & då att han är enda killen och nu på eftermiddagen var de två mindre syrrorna med stora systern på hennes rum och var så nöjda :) I bland gjorde dom sig en runda in i köket och berättade stolt att dom var med Jeffe ;)
 
Julius försökte att dom skulle komma in och vara med honom på hans rum men nä det ville dom inte. Både Judith & Joline är väldigt mycket för båda sina syskon men Jennifer verkar vara favoriten :) Så då var han jätte ledsen och ville att vi skulle skaffa en lillebror som ville vara med honom och göra pojksaker!  Älskade unge!
 
Nu sitter Julle & spelar skylanders , nu tror jag nog att damerna kan sitta där en stund och titta :) Hoppas i alla fall det för storebrors skull :) Så blir han kanske lite gladare fast han bara har systrar :)
 
Vi har fixat & donat med att byta gardiner m.m plockat bort julsaker m.m  Så nu är det bara slingan & tomten där utifrån som är kvar samt mitt skåp i köket där pepparkakshuset har stått som har kvar lite tomtar. Sen är den glada julen slut även här :)
Detta satte jag upp iköket bara tillfälligt tills mina nya gardiner kommer. Ljuset i stormlyktan var jag på väg att kasta för det hade brunnit ner i ett hål & veken drunknade där nere. Ni vet hur det blir med ljus i bland :(   Men då pratade jag en kväll med Ingela som höll på att skära bort stearin från sina ljus & visst ..... det tog jag fasta på och nu kan jag använda ljuset igen :)  Hej på en stund !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0