Onsdag 2 januari

 
Hittade dom här kloka orden på fejjan i dag! Det är väl så ... man kan inte hålla på att älta det gamla utan ta ett djupt andetag och starta ett nytt liv. :) Det låter ju klokt i alla fall , men om man sen kan leva upp till det återstår att se ;)
 
Jag fyller 34 år i år och i dag har jag fått mig en tankeställare av min mamma :) det stämmer att mamma alltid är mamma! fast man så blir 75 bast ;) Det hon sa gjorde mig först arg men eftersom jag vet att hon inte brukar vara elak utan att det finns en omtanke bakom. Jaja jag förstår vad hon menar och jag får väl tänka på det. Mamma är mamma ALLTID ! Det fanns som sagt en god tanke där bakom och hon vill alltid mitt & min familjs bästa. Man ska väl inte hålla på att bråka och vara osams men man måste i alla fall få säga vad man tycker.
 
Lilla Joline har klurat ut i dag hur barnspärrar funkar på skåp & lådor. Om Judith är duktig på att prata och hålla sig framme så är våran mindre lilla dam duktig på praktiska saker :) Till exempel nu öppnar hon barnspärrarna. I skåpet i köket där vi har skärmaskinen m.m  Judith for dit fort som ögat och skulle oxå prova men lyckades inte så efter en stund så ropade hon dit sin lillasyster & vips var skåpet öppet! Så hur gör vi nu ? Måste ju fixa nya spärrar!
 
Tror att brudarna har längtat efter dagis & sina fröknar i dag. Det har varit mycket prat om Fi,Bitt & Ingalill i dag!Judith vinkade och skulle i väg , jag frågade vars och hon svarade på dagis! Så jag har sagt att nästa vecka blir det dagis igen och det nöjde dom sig med! Jag är så glad att dom trivs & att allt går så bra!
 
I dag har jag tvättat undan ganska mycket. Det känns skönt! Jag hade flera plagg som inte kan köras med något annat så det har jag passat på att tvätta undan. Jag hade tvättat nya sängkläder och skulle hänga dessa , men när jag plockade ut dom från maskinen så droppade det vatten från dom ........ ÅH NEJ tänkte jag! Men .... tvättmaskinen hade inte gått sönder däremot hade min yngsta juvel ;) vridit om centrifugvarven! Undra om Joline har tänkt bli tekniker av något slag ?!
 
Ja hörni få se vad det nya året 2013 har att bjuda på! Vi hoppas på ett gott år med roliga saker! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Fyller vi inte 35 eller är du yngre än mig?? *L*

2013-01-02 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0