Planering :)

Nu är jag så där långt fram igen och planerar ;) men det är ju det bästa om man kan ha lite framförhållning så man inte måste ta allt direkt :) eller hur? Jag försöker i alla fall ;) känns lite kämpigt med 4 juveler annars ! Kanske funkar om man har 1 som behöver men jag har 4 älsklingar. Ja eller 4 barn och några till älsklingar ;) de lurviga barnen behöver sitt också.
 
Jag satt och tittade hur jag jobbar påsken och hur den föll in i år. Så jag jobbar långfredagen, påskaftonen , påskdagen och ännu annandagpåsk! Det blir bra med extrapengar :) storhelgsob. Alla storhelgshelger verkar falla in på våra helger i år - även midsommar men då har jag nog semester :)
 
Påsken var i mars så storhelgsobn betalas ut i april ! Så våran planering är att åka på Ikea då och inhandla dessa:
 
Det är med lite blandade känslor man inser att flickorna börjar bli stora , inga bebisar något mer. Än så länge sover dom i sina spjälsängar men våran lilla buse Joline har nog inte tänkt hålla sig där nå länge. Så vi har tittat på dom här juniorsängarna från ikea. Man får säng och en vettig madrass till ca 1100 kr så det är väl rätt okej! Så då blir det att åka till Happis över dan ;) ( Haparanda) Mormor & morfar erbjöd sig att låna brudarna över dagen i fall att vi tycker att det blir tjorvigt att åka så långt med dom. Det lät som att mormor & morfar ville låna flickorna :) Vi får se , det kan ju vara trevligt att åka alla också. Jag tänkte passa på att spana in andra affärer också som alla pratar om! Nu måste jag köra ett race in i lilla skrubben för att hitta en ändknopp till min gardinstång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0