Snabb uppdatering

Titta :) vi har en helt underbar tid framför oss - våren !!
 
Den här bilden är tagen i går! Jag hade en kanon dag på jobbet :) Vad man blir lycklig av att se solen! Det var så vackert ute med snö i träden och så helt plötsligt ....... kom den där underbara solen & gav lite hopp om vår! Egentligen har jag inte tid att sitta vid datorn men jag skulle ändå dricka en kopp kaffe & ta en paus i mitt städande! Jag håller på att städa bort julen! Det tar sin lilla tid! Jennifer & Julius har varit jätte flitiga och hjälpt mig med att fixa bort julgranen. Brudarna hjälper till mest hela tiden :) Judith har lyckats ramla mot bokhyllan i vardagsrummet , snavade på julsaker som hon envisades med att kånka runt på. Hon blir nog blå ovanför ena ögat. Eländes elände......
 
Jag har flera fina bilder från promenaden i min mobil men kan fortfarande inte föra över dom själv till datorn .... så dom kanske ni får se sen.
 
HAHA !! Sen förstår ni att jag har varit i full färd med att slösa upp eller ..... egentligen inte slösa - min storhelgsob som kommer på januarilönen. Jag har nämligen varit och provat ut skidor åt mig! Längdskidor! Jag har ju tänkt i flera år men nu var det ju så att jag lovat att åka dundret runt med mina arbetskompisar :) ÄNTLIGEN så kom jag till skott! Jag har åkt jätte mycket när jag var yngre och tyckt om det så nu .... åh vad härligt det ska bli! När vi var där på Norrsport och Tony ( ägaren) hjälpte mig att prova ut skidor så fick jag en sån akut längtan till våren! & till att få sitta på en is & pimpla! Vi har nog inte varit ute sen vi fick flickorna. När Jennifer & Julius var mindre var vi ute jätte mycket! Nu är tjejerna så pass stora så det är lättare att böka oss i väg. Så ni som vill umgås under våren - ni hittar oss på nån is :)
 
Jaha nu var kaffekoppen slut och jag ska återgå till min städning! skönt när man är färdig! Jag har insett att jag måste köra en rejäl genomgång/rensning i alla skåp & garderober! Usch vad man samlar på sig! Jaja för att man ens ska idas börja så får man ta det pö om pö :) ett skåp om dagen  eller hur var det nu ? :) Tjingeling för ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0