Söndagskväll

Fort var det gjort ...... den lediga helgen bara försvann :)
Judith & Joline har somnat för ett tag sedan. Lugnet lägger sig här :) sakta men säkert!
 
Förra helgen så fick jag frågan / påståendet : " Men visst räcker det nu ?! Du skaffar väl inga fler!?"
Första gången människan sa det så nonchalerade jag henne för jag tyckte inte att hon hade med det att göra! Andra gången det kom någon minut senare så sa jag att vi inte hade några planer på en nr 5. Sen när jag gick därifrån så blev jag jätte irriterad på mig själv! Morr! Har man fler än 2 barn så verkar folk tycka att det är helt okej att säga precis vad som helst! Vad i hela h-vete har folk med att göra hur många barn jag skaffar?
Mig veterligen så sköter jag/vi dom själv! Vi är inte beroende av någon annan och våra barn har det bra! Barnen är alltid prio nr 1 ! Nu har vi inte tänkt skaffa fler utan är väldigt nöjda med våra 4 guldklimpar! MEN vad jag menar är att det är väl ändå upp till var & en hur många barn man vill ha! Eller ?
 
Jaja det är inte alltid lätt att förstå sig på folk , säkert inte på mig heller ;)
 
Är det någon som har bra ideér på förvaringar? Jag måste hitta något till Jullesrum - man får som ingen ordning om man inte kan sätta undan sakerna. Har hittat lite alternativ i Ikea-katalogen. Om vi ändå ska åka dit i april. Till brudarnas saker funderar jag på något sådant:
Backarna finns i flera olika färger och den sväljer en hel del. Fort samlas det saker. Jag har lovat Julle att vi ska fixa till lite på hansrum så att han oxå får lite mysigt :) Han hade lite önskemål:
Detta påslakansset tyckte han var fint.
Det fanns även med likadana gardiner  :) men vi får väl se vad vi hittar på :) lilleman fyller ju år i april så det kanske är lite nytt & fixat när man kommer från skolan nån dag. Man vet aldrig :)  Det är alltid lika roligt att hitta på eller göra något för honom - han är så tacksam för allt! Lilla hjärtat!
Jaja nu ska jag gå & titta den där nya svenska komedin om kungafamiljen - Hette den månne Holstein Gottorp eller nåt sånt? Ni får ha en bra söndagskväll! Hoppas att vi syns snart igen! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0