Tack snälla Anna :)

Jag har varit med mamma till Sunderbyn i fredags , sen när vi var färdiga där så for vi in till Luleå en sväng. Tyvärr var det fel månad att fara till Luleå :) Ni vet hur det är med pengar så här i januari och efter jul & nyår ;) Vi var in till Anna & fikade innan vi for hem igen. Så Anna skickade lite saker till flickorna :) bland annat denna sittpuff! Den blev mycket populär! Till slut skickade jag ett meddelande åt Anna att jag skickar både flickorna & sittpuffen när dom börjar slåss .... fick genast svaret att hon tror att jag ljuger - sötnosarna slåss inte alls! Till slut stod det 3-3 i bett :( varken Jennfer eller Julius har hållt på att bitas när dom var små MEN dessa två är hopplös mellan varven. Fattar inte varför!? Är det för att dom är så pass jämngamla ?
 
Judith har lärt sig ett nytt ord igen! Återigen ett sånt där ord hon inte hade behövt snappa upp : pisspotta! Hon hade kommit i helgen & sett så snäll ut innan hon hade klämt i med "din pisspotta!" åt sin pappa.
Ja , fröknarna på dagis lär nog få höra en del av hennes nya ord i morgon ......... 
 
Efter att ha varit en stund med sina större syskon i vardagsrummet en dag så kommer hon i köket och tittar på mig och säger: " Pucko! Du luktar bajs!" Jag behövde ingen större fantasi för att förstå hur hon lärt sig detta! En lillebror på 10 år som älskar att reta sin 13-åriga syster och vet precis vad hon blir galen av!
 
Nä hörni ... vad HÄRLIGT att skolan börjar igen! :) Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0