Tisdag sista lediga dan!

Jaha så var det sista dagen på detta jullov! I morgon startar allvaret :) Det känns ganska skönt för då kommer man i rätt gängor igen. Så här ser det ut hos oss i dag :)
Julius med sin julklapp :) x-peria tipo.
Jennifer i andra soffhörnet med sin telefon :) än så länge har dom hållit sams i dag! Inte illa :)
Judith i tvåsittssoffan ;)
Joline somnade i matbordet när hon hade ätit upp sin lunch så hon ligger i sin säng & sover. Judith har sovit ända tills kl 8 i morse så jag tänkte att hon får vara vaken. Då kommer hon in i köket när jag står och diskar undan efter lunchen ....... ser så eländig ut och säger att hon mår inte riktigt bra! För att demonstrera hur illa det är så håller hon sig för huvudet. Så klart att man måste få bli nerbäddad i soffan under filten en stund. :) Men medans jag förde över bilderna till datorn så blev det visst bättre för hon har redan klivit upp. Hon är mycket noga med att poängtera att hon ska bara mysa INTE sova! Jaha :)
 
I dag är jag ledig efter jobbarhelg , jobbade ännu em i går. Så efter jobbet promenerade jag hem med Mia. Det var så härligt att få sig en kvällspromenad! I kväll har jag ett pass cirkelträning inbokat tillsammans med Johanna , vad skönt att komma i gång igen! Nu var det färdiglatat!
 
Jag har hunnit plocka lite och tvättat undan några maskiner. Nu ser man snart bottnarna i mina tvättunnor. För ett tag i alla fall. :)
 
I morgon så är det dags för dagis & skola igen ! Så det ska förberedas kläder & packas väskor färdigt. Sen jobbar jag  fm resten av veckan - nu ska jag vara på dc nån av dagarna så det blir roligt! Det känns som att det är länge sen! Jag har inte sett mina arbetskompisar där uppe sen före jul! FÖRRA ÅRET! Jag tittar kanske in en sväng sen och uppdaterar mer. Nu ska jag byta påse i dammsugaren & dra av golven en sväng :) Tjingelingen!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Det är så trevligt när vi får upp dig till DC :)

2013-01-09 @ 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0