Vårfint :)

Ni vet .... snart är det dags för den där tiden när solen börjar lysa in och man ser hur mycket damm det ligger överrallt :(  Man blir alltid lika fundersam hur man har skött städningen egentligen .........
Men det är alltid roligare att städa om man har något nytt ;) om så bara en ny duk till bordet! Jag älskar dessa glada vårtulpaner :) Så ni må tro när jag handlar att det lätt kan slinka ner en bukett tulpaner! Nu var jag lite leds på mina gardiner ..... så nästa fredag ska dessa förhoppningsvis hämtas ut!
Man blir glad av färger :)
Har aldrig varit nån vän av hissgardiner men tyckte om denna :) är barnsligt förtjust i både prickigt & randigt ;)
Dessa till kökssoffan - dom lär väl mest ligga på golvet men vi försöker :)
Jag blev jätte förtjust i dom här ljuslyktorna. Enkla och ändå jätte fina - i alla fall ser dom ut att vara fina.
 
Allt detta har jag hittat på Cellbes :) Där hittar man lite av varje! Så nu hoppas jag att det hinner komma till fredag men det tar väl inte så många dagar innan man får paket ? Sen hade jag gärna velat ha en ny duk men hittade ingen , så jag tänkte om jag frågar snällt kanske jag får titta i mammas gömmor :) Min mamma gillar det här med gardiner & dukar! Hennes skrubb är riktigt rolig! Vet ni förresten att påsken är redan i slutet av mars ? Mina nya gardiner blir toppen till påsk! Eller hur ? :) Jaha nu ska jag klättra i fönstret och hänga upp gardiner som får hänga tills mina nya kommer :) Tjingeling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0