Hemmaplan :)

Hej!Då var vi hemma igen! I alla fall för några dagar efter nästan 2 veckor på luffen! Vi har haft det helt underbart! I dag ska jag roa mig med att packa upp det jag inte gjorde i går, tvätta undan lite och städa - som vanligt :) Nu är jag bloggsugen ;) måste visa er lite fina bilder och läsa i genom bloggarna jag följer. Nu har jag dock lite ont om tid för det närmar sig lunch. Hinner i alla fall slänga ut några bilder från Junsele som jag har fått låna av Jennifer:
Björnarna. Tyvärr hade gamla björnen Loke fått åka till himlen 34 år gammal.
Tigrarna. Vilka mäktiga djur!
Det var trillingtigrar - två vita och en "vanlig". Joline den lilla godingen ville gå in till tigrarna :)
Varg :) dom hade 4 hannar med namn från gladiatorerna : Zeke ,Atlas ,Plexus och en som jag inte kommer i håg men det dyker nog snart upp :)
Lodjur - det var bara honan som kom fram & hämtade mat. Personalen sa att det fanns ungar där inne men dom såg man inte.
Polarräv. Vilket gläfsande det blev bland rävarna när fyrhjulingen med mat närmade sig! Söta som socker var dom i alla fall.
Jennifer har fotat så fina bilder så jag ska försöka få henne att söka fram sin sladd till kameran i dag! Jag har också en massa bilder på min kamera som ni säkert får se lite senare. Vi har i alla fall haft det toppen trots att vädret inte var det bästa! Jaja nu väntar lunchen , ska bara fräsa upp pyttipanna och steka ägg till. Lyxigare lunch än så blir det inte i dag. På återseende under dagen! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0