Tisdag :)

Tjejerna fick sig nya jackor och mössor i går :) Jag var en sväng på stan och döm om min förvåning när det fanns 2 jackor i rätt storlek ;) Mössorna hängde brevid kassan och hade just kommit. Jag hade nog köpt likadant åt mig själv om det hade funnits i min storlek :D Jag tyckte att det var jätte fina färger ;)
Ja , vad har vi sysslat med då?
Jag har jobbat min långhelg och det har gått bra! Kan dock skriva en hälsning till Mia & Camilla ;) :
NI ÄR VÄLDIGT EFTERLÄNGTADE!!!!
Vi har haft en bra helg i alla fall och tagit oss i väg på utflykt m.m
 
I går och i dag när flickorna egentligen är ledig från dagis så har jag varit där med dom mellan 8-10 både måndag & tisdag. Min tanke var att dom skulle vänja sig lite och se att det är roligt på dagis. Det har gått bra och jag hoppas att det funkar lite bättre nu dagarna som är kvar. :) Personalen är jätte fin och har verkligen försökt hjälpa brudarna till rätta men ni vet barn....... man får ta det som det är. Judith skrek här en kväll efter Inga-lill , hon ville vara med Inga-lill på dagis :) Så vi har berättat att till hösten får hon vara med Inga-lill. Då lade hon själv till efter ett tag :" OCH Britt OCH Ann-Sofi!" Lilla hjärtat gillar sina fröknar ;)  Joline ville inte gå hem i dag när vi skulle åka hem utan hon sa "inte än" så det kändes ju bra.
 
Nu väntar jag på att Joline ska vakna efter sin tupplur. Jag har massor att ta i tu med här hemma men det är som vanligt. Så diskbänken ska röjas och tvätten ska hängas,middagen ska förberedas ,mina stackars blommor behöver få sig lite vatten. Sen ska det göras middag så att vi kan äta när pappan i huset kommer från jobbet. Sen är det bad för bönorna och kläder ska tas fram inför i morgon. På återseende! Tjingeling! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0