Underbara bilder från semestern :)

Jag sitter här med Jennifers dator och ska försöka föra över några av de ljuvliga korten som hon har fotat när vi var i väg på semestern! ÄNTLIGEN kom hennes kamerasladd fram ;)
Lemurer
Arthur
 
 
 
Vilka ståtliga djur dessa tigrar är!
Fjällräv ;)
Lodjur
 
Björnarna
Ganska häftig bild på kamelerna :) Joline uttalar det som : kamilerna
 
Lamadjur
Tupplur
 
Detsamma verkade gälla för vildsvinet.
Björnligan :)
 
Dessa bilder hade Jennifer varit snäll & hjälpt mig att sätta i en mapp så att jag lätt hittade dom :) Det kan hända att jag bjuder er på fler kort när jag har hunnit gå i genom hennes stora bildmapp. Vi försöker uppmuntra henne att fota för hon har verkligen talang för det :) Jaja det var lite semesterbilder. Nu ska jag be henne om hjälp att söka fram kort på brudarna ;) som hon fotat tidigare och fått bönorna på samma bild! Jag lyckas då nästan aldrig :) På återseende strax!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Fina bilder!

2013-07-18 @ 22:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0